Sunday, May 9, 2010

Saya Sayang Sangat2 Dia.. =]

Kasih sayang yang diberikan tidak ternilai dengan wang ringgit..pengorbanan yang diberikan sangat besar nilainya..Beliau sanggup korbankan segalanya malah wang dan barang kemas demi anak-anaknya..Beliau rela mengharungi segala cabaran hidup yang dihadapinya demi kerana anak..Segala onak dan duri sepanjang 25 tahun disimpan erat dalam hatinya..Ya Allah tabahnya hati wanita ini..diuji dengan bermacam2 dugaan, tapi beliau mampu bertahan sampai ke hari ini..hanya satu penguat semangatnya untuk tabah dengan segala ujian..Anak-anak..

Aku cuba untuk menjadi seperti yang diinginkan..cuba untuk menceriakan hidupnya..walaupun kekadang kedegilanku melampaui batas...Maafkan aku, ibu..

Ya Allah, aku sayangkan dia..aku rela korbankan nyawaku kerana dia..Aku tak boleh hidup tanpa beliau..Dialah segala-galanya bagiku..

Buat,
Pn Rahmah Binti Jaafar

..SELamat Hari IBu..

Terima Kasih atas segalanya..

Ore sayam sangat2 ko ming..(^_^)

0 comments: