Tuesday, June 15, 2010

Lucu Ok!!!

Petang tadi, saya dikejutkan dengan SMS yang dihantar oleh seorang teman

"salam na..I nampak pengantin baru la di KBmall"

Pas saya baca..saya jadi blurr "sapekah pengantin baru itu?"

So saya pun terkial-kial, memaksa otakku mencari jawapan kepada teka tekinya..rasanya dah boleh agak. Tapi sebab tak berapa nak konfem lagi, saya balas SMS dia berupa pertanyaan jugek

"sapekah itu"

Kawanku yang sorang itu pun membalas..."dia tu la (kawanku mentioned namanya)"

saya cuma mampu membalas "Oooo..."

dalam sambil-sambil tu, saya tersenyum sorang diri bile teringatkan kisah si wife nye mencari gaduh dengan saya pasal si dia..tapi saya tak join r, die je yang lebih dan telah melancarkan misi serangan pelik ke atas I..tapi memandangkan I ni terlebih 'proaktif'..

so I balas dengan buat muka dekkk aje..Hei! mane boleh orang berpelajaran tinggi setinggi menara gading ni nak bergaduh hanya kerana benda sekecil kuman itu..kalau zaman-zaman hingusan dulu okekla (opss terlebih sudah!!)..sekarang ni I pun dah nak jadi bini orang, takde masa nak gaduh-gaduh..banyak lagi benda lain nak disebokkkan dalam otak I ni..hehehe

pape pun buat si tuutttt n tutttt..saya sentiasa doakan kebahagiaan anda berdua .. ;)

0 comments: