Friday, February 18, 2011

Bila sudah masuk ke-2

Tarikh: 18 Februari 2011
Umur: 6 minggu

Sebelum ni rasa loya-loya je..tapi bile dah masuk bulan ke-2, sudah mula muntah-muntah..tak ikut masa..kalau rase nak keluar pagi, makanye melurulah saya dengan penuh segera ke tandas untuk dikeluarkan benda itew..kalau nasib baik tersumbatlah lubang sinki dengan pati sisa makanan, tapi kalau nasib tak baik..hanya mampu keluar angin sahaja..
kadang-kadang sebelum tido belah malam tu pun boleh jadi nak muntah-muntah..ish nakal sungguh dia ni kan..suka duk mengusik perut saya supaya menjadi geli dan supaya dapat menghasilkan muntah-muntah..eeewwww gelikan..

kawan satu tempat kerja saya de pesan, suh lawan perasaan itew..sebab kalau lawan, nanti hilanglah perasaan nak muntah tu..jadinya, start daripada hari itu, saya try lawan..tepis sana, tepis sini..tapi adat dalam pertempuran, ada kalah dan menang kan..bila yang part kalah tu lah, rasa macam nak menangis yo yo o dengan hubby..konon-konon nak menagih simpati..bile dah suami kesian tengok penderitaan isteri dia, mulalah amik minyak angin sapu sana,sapu sini..picit sana picit sini..kadang-kadang tolong buat kerja rumah..sekarang ni pun hubby begitu rajin gosokkan baju kerja saya setiap malam..sungguh buatkan hati ni terharu.. (^_^)

okeyh, saya kena berhenti..sebab saya kena ke tandas..ada benda yang hendak keluar dari mulut saya ni...adioosss =(