Tuesday, July 15, 2014

Owhh cerita hari ini

Hari ni nak bercerita tentang suatu kisah yg dah lama tapi masih lagi hangat-hangat air suam :)

Alkisahnya bila daku pos satu testimoni berkenaan dengan penggunaan BASIC H pada puting susu baby.

Tup tup, ade la org pm duk mintak pencerahan berkenaan dengan BASIC H. Pastu hamba Allah tu pun selitkan sekali dengan sehelai notis.

Ok..kita cuba selongkar secara lebih jelas berkenaan dengan BASIC H



APA ITU BASIC H SHAKLEE?

~ sejenis pencuci semulajadi
~ digunakan untuk pelbagai tujuan bukan setakat MOP LANTAI sahaja

APAKAH KANDUNGAN BASIC H SHAKLEE?

~ Bahan paling utama adalah dari MINYAK JAGUNG & MINYAK KELAPA



APAKAH KEGUNAANNYA?

~1001 kegunaan
~buktinya ada di label botol tersebut. Ada 997 lagi kegunaan yg boleh kita buat.


~ Jadi memang macam-macam boleh buat antaranya:

Hilangkan wax/bahan kimia yg berada pada sayuran atau buah-buahan 


Menyegarkan sayuran yang sudah layu. Segar je ye bukan mewarnakan balik. Kalau dah kuning tak leh jadi hijau balik. Tu MENIPU namanya..HAHAHA




Menanggalkan kekotoran/ kerak susu pada puting. Senang cite boleh basuh kelengkapan botol susu anak. 


Menanggalkan kekotoran pada baju


Menyental peralatan dapur & memasak



Untuk demam, anak kena ekczema, melecur, mop lantai, basuh cermin, basuh sinki, basuh toilet..Hish banyak sungguhla kegunaan die. Tak tercite banyaknya. 

Apa yg pasti produk ni adalah TERBAIK. Sebab??




Jadi kalau nak tahu lebih lanjut & berminat boleh hubungi 
NOOR AZNA 
SID NO: 1155056
NO. HP: 013-6295367




2 comments:

Shaklee said...

Masa saya darjah 5 ayah saya penah minum segelas basic H untuk buktikan ia tak racun

alhamdulillah sampai sekarang ayah masih ada

salam kenal wahai saudara Shaklee :)

*Master Salwa*

NooR AzNa AwAng said...

Terima kasih master Salwa

Masa sy perkenalkan produk ni, ada yang kondem sy..tak pasal2 de yang kensel niat nak beli..huhu