Wednesday, August 27, 2014

Testimoni : Pesakit Tiroid

Selamat pagi semua! Sebelum saya turun ke dapur untuk masak, kemas mana yang sempat, basuh mana yang perlu, maka ada masa berbaki lagi sebelum tiba waktu bizi  tu kita update enry laju-laju pasal VIVIX si tonik ajaib. Kenapa tonik ajaib? Sebab dah ramai pesakit-pesakit kronik seperti jantung, strok, kencing manis, kolestrol tinggi sembuh selepas mengamalkan VIVIX. Apa itu Vivix? Jom baca kat sini. 

Entry kali ni saya nak kongsi satu kisah tentang adik Puan Norita Idris yang menghidap penyakit TIROID. Boleh baca macam2 beliau kongsi tentang pengalaman beliau di blog beliau kat sini

___________________________________________

             Malam tu Ein takde suara nak bercakap dengan katanya tiroid Ein dah makin teruk. Masa tu pulak malam, kalau siang saya memang dah pos Vivix pada adik saya ni. Syukurnya pulak Vivix mak yang sata orderkan baru sampai jadi saya cakap kat mak, sementara Vivix mak yang sedia ada masih sikit dahulukan Ein yang sakit teruk. Doktor beri Ein tempoh 2 minggu sebelum kena operate...kata Ein. 

Ein adalah adik perempuan saya yang bongsu. Siapa tak risau bila tahu adik sakit.? 

Maka mulalah cerita Ein makan Vivix setiap hari. Namun saya pesan, kalau panas sangat minum air kelapa muda untuk detox semula darah.

Masa berlalu dengan begitu cepat...pejam celik pejam celik rupanya dah 2 minggu. 

Semalam Ein text Whatsapp 


Terus saya call Ein nak dengar sendiri apa cerita dari doktor. Yang pasti kegembiraan Ein adalah tak perlu kena operate seperti yang disarankan doktor sebelum itu. 

Doktor kata Ein tak payah makan ubat tiroid dah !!!

____________________________________________

Itu dia cerita dari Puan Norita. Ajaibkan. Sebab tu saya cakap Vivix ni tonik ajaib. InsyaAllah segala penyait yang dicipta oleh Allah ade penawarnya. Yang penting kita kena berusaha. Apalah sangat dengan harga sebotol vivix dengan harga kesihatan orang yang tersayang.
___________________________________________
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
Untuk order:


Saya adalah Pengedar Shaklee yang sah diseluruh Malaysia. COD area Parit Buntar, Bagan Serai & Nibong Tebal. 

Hubungi : 
AZNA - 0136295367
FB: Noor Azna 

0 comments: