Sunday, April 19, 2015

CARA RAWAT KULIT MELECUR

Semalam masa duk ralit pakai glue gun tak sedar gam panas tu kena kat jari. Banyak & panas sangat
Ingatkan takde pape la..skali tgk dah stat naik gelembung air. Waktu ni kat kawasan tu masih duk berdenyut2 panas lg (kalu masa anak kena ekzos dulu mesti lagi sakit dari ni )
So tak tahan sgt laju2 sapu krim ‪#‎HERBAL‬ BLEND

Sepantas kilat terus sejuk kat kawasan tu..sepantas kilat terus tak nyutnyut dah macam tadi
Awesome! Hebat giler
Patutla masa anak kena ekzos hari tu saya sapu dengan herbal blend dia cakap sejuk umi
Hari ni tgk2 kat kawasan melecur tu dah kecut dah gelembung dia..
Memang kenala dengan namanya MULTIPURPOSE HERBAL BLEND..macam2 boleh guna MELECUR, RUAM, ECZEMA, GIGIT SERANGGA, STRETCHMARK, REKAHAN TAPAK KAKI dll
Satu tiub ni murah je.. Tak sampai RM40 pun


Nak order?
Wassap AZNA 013-6295367


0 comments: