Wednesday, March 2, 2016

9 KEBAIKAN ESP UNTUK IBU MENGANDUNG

9 SEBAB KENAPA IBU HAMIL PILIH ESP

1. Bekalkan sumber PROTEIN BAIK lengkap dengan 9 jenis asid amino untuk ibu dan perkembangam bayi

2. Membekalkan TENAGA secukupnya untuk ibu. Jadi ibu akan rasa lebih cergas dan bertenaga sepanjang hari

3. Membantu mengatasi masalah LOYA & ANGIN dgn memastikan ibu kenyang sepanjang masa

4. Memelihara paras KOLESTROL BAIK & memastikan JANTUNG ibu sihat. Bila ibu mengandung, kadar jantung mengepam darah adalah 2x ganda berbanding ibu yg tidak mengandung

5. Meningkatkan kadar METABOLISME BADAN. Ini dapat membantu dlm mengawal pertambahan berat badan

6. Membantu dalam PENYERAPAN VITAMIN baik dari makanan mahupun dari suplemen yg diambil

7. Membantu memastikan ibu sentiasa HAPPY & MOOD STABIL. Patutla suami cakap kali ni dah tak moody2 cam dulu 😅

8. Ramai bagi feedback KULIT BABY lebih GEBU bila konsisten dengan ESP. Mudah2an anak saya pun macam tu jugak 😊

9. Bukan sahaja kulit baby GEBU, kulit ibu pun akan makin CANTIK

Sebenarnya ada banyak lagi kebaikan yang boleh didapati dari 1 tin ESP

Saya pun pengguna tegar ESP dah dekat 2 tahun lebih dah 😊
Alhamdulillah memang nampak sangat perubahan pada diri sendiri

Jadi kalu nak cuba, eloklah GRAB bulan ni
Sebab HARGA TERLAJAK MURAH diberi 😉

AZNA
013-6295367

Tuesday, March 1, 2016

VIVIX CEGAH KANSER

Kalu dulu kanser ni orang anggap yg ada sejarah keluarga je yang kena
Tapi hakikatnya zaman sekarang ni TIDAK

Ramai yg terdedah dgn risiko penyakit kronik ni
Dgn faktor persekitaran, pemakanan pun menyumbang kpd penyakit yg kita sendiri tak jangka
Nak cari bahan mentah yg bebas kimia pun susah kan

Jadi bagaimana vivix dpt membantu?


Vivix mengandungi ANTIOKSIDAN yg sangat TINGGI. Antioksidan sgt penting utk memusnahkan radikal2 bebas yg jadi punca kpd pengeluaran SEL-SEL KANSER

Antioksidan ini juga membantu dlm memperbaiki dan memulihkan sel2 drpd rosak

Alhamdulillah setakat ini vivix telah mengubah hidup ramai org luar disana dari segi kesihatan dab kecantikan

Wassap:
AZNA
📲013-6295367
This entry was posted in